SRC.com
Home Owner Page Tutorial
kehilangan dia bukan untuk selamanya
Friday, December 23, 2011, [0] Love

assalamualaikum . huyhuy . amaaaaiii . lamenya tak berupdate blog nie kan . wahhh ~
mcm biasa lah ye kawan . kalau ad ceritare baru dengan sahabat roti canai . baru lah aku nk sentuh bende nie . eheheh :) apa kes sejak dua menjak nie dengan sahabat roti canai ? opccooss korg nk tahu pekembangan kannnn .

korang masih ingat lagi tak pasal kejadian 13oktober yang aku pernah cite dulu ? mesty ingat kan . sekarang aku nk cerita pasal satu lagi kejadian . bagi kami sangat ! sangat lah perit . korg pernah rasa tak kehilangan kawan ? mesty lah kan . tapi kali nie . kami sendiri rasa kehilangan kawan yang sangat bermakna bagi kami . sedang kan dulu kami ber-6 tetapi sekarang kami hanya ber-5 . -.- sedih sangat2 . nk buat macam mana kan , tapi bagi kami kehilangan dia bukan untuk selamanya .

berita paling terkejut yang kami rasa sangat lah sedih . sumpah terkejut . !
19.12.2011 - mengambil keputusan slip GPA sem1 .
apa kenemengene ? kerana satu keputusan kami kehilangan kawan , uke . tak tahu lah mana silapnya . tapi nk buat camna kan . dia dah berusaha . tapi keputusan toe jerk yg die dapat . tak leh cite panjang ye . privacy kamii . hehehe :)

nak kenal tak dengan sahabat roticanai yg kami akan kehilangan .
tuuuuu ~


nurul asma binti ramli 
nilah yang aku cakap2 kan tadi . cer korg CLICK picture atas toe . korg leh lah kenal2 ngn dye . hammboii :) cun kan dye :)

meyh lepak dengan seribu satu cite nie dengan sahabat roti canai . kalau bosan , g tekan pangkah sane , yang nk tahu pekembangan jerk duduk diam2 sini ye :)

21.12.2011 - memories last day with nurul asma

gapo dio sedih2 nie . hahaha :) uke . 21hb banyak kisah antara kami nie . dari petang hingga ke malam . hhehehe :)

21hb kami pegi outing . rancagan semua kelam kabut . semua bende rancang last mint . rancangan tak sengaja nie . plan nk g hang dekat pengkalan . dah sampai MT . rancangan tebengkalai siket . kebetulan lak cuaca hujan . soo lepak jerk MT . MT pun MT lah . asalkan kami masih bersama . jalan jalan terus jalan merungut LAPAR . hujan2 nie hah semua ngidam nk makan cendol & ABC . alhaii . macam2 kerenah nie hah sahabat2 aku nie  adududu .


nnnyuuuumm ~
sedap tak ? cer tengok . ABC & cendol pun nk beli sama2 . memung sejiwa lah kami nie :) sweet tak kami ? eheheheh :) nyyuuumm ~ sedapnya , sebelum makan mula lah semua banyak mulut . bile dah makanan depan mata . semua kunci mulut , camtoe lah kami semua punya kerenah . hehehehe :) nak tengok tak muka gadis2 kelaparan . eheheehe . meyh . meyh .


ni hah muke semua tahan lapar , hahahaha , cun tak kami . ~ sweeeettt~ mybe nie terakhir buat sementara waktu kami bersama dengan asma . ccoop ! cinta kami sahabat roti canai tak kan terpadam ! masa nie semua masih tersunyum . senyum dan terus senyum .
past makan2 . mula lah tak ad arah tuju nie hah . almaklum lah . bile semua dah mengilai camere . tak leh nk uat pe dah nie . :)


kegilaan kami si kaki camare




kami sayang kan nurul asma selamanya












kegilaan kami untuk selamanya 

sayang satu rasa
sayang satu jiwa
sayang untuk selamanya

selesai . sekarang nk cerite pasal malam 21hb pulak . yang nie lagi lah kelakar .

kisah malam menagis sedunia 

malam nie . malam yang menyedih kan . hehehee :)

times nie . suram sangat2 . nak kata ziera . ad yang nages macam gerudi . hehehehe :) macam2 kerenah times nie . nak cerite pasal sorang2 nages times toe memung fun . dalam kesedihan kami ad juga tersirat gembiranya . aku sendiri nages . malam toe baru lah aku nampak mcmana keranah kengkawan ku nie menages . hehehe :) kantoii weayh korg nages ~

dari aku tak penah tengok kak wiyah nages . teros dapat tengok . hehehe :) kelakar nie . geli hati weayh ngt balek ., hehehehe :)
ziera lak aku tak pernah tengok dia nages camtoe sekali . yang aku penah tengok dia nages waktu dia ad krisi dengan rafiq . toe jerk . sbbnya ziera nie bukan kaki nages . dia nie geli brutal . hahahaha :)
naa nie nages melebih2 lak aku tngok . ehheeh :) #lek naa# mula2 aku tngok duduk kat sebelah asma . lelama toe pegi ataskatil then pegi duduk lak atas katil jannah . cam xad arah tuju jerk aku tngok minah nie mase nages toe . hehehehe :)
jannah ? lagiy dasyat nie budak suka nages nie . hehehe :) kalau nages bantal warna merah dia toe sentiasa tutup muka . hahaha . dia nie lah minah yg nages cam gerudi toe . hehehe :) #lek jane# almaaakkluum lah . dia yang paling rapat dengan asma . soo kalauw nages toe . dia over siket tak adhal lah . heheheheeh :) dah biasa dah ngn jane nie . kami paham .
aku ? hahahaha . no coment . weeeekk :P

walaupun jannah tinggal sesorang nnty . kami sentiasa ad . dah jnji kan . kita sentiasa bersama . 

yang paling geletek hati aku kan . times aku or ziera ckp someting pasal kenangan2 dulu . comtoh kat pd ke melaka ke . nages toe ad jerk makin over . #termasuk aku# eehehehe :) cumeyl jerk aku tngok semua nages malam toe . waahhh ! aku harap sangat malam toe paling bermakna . asma jangan lupe tauw malam 21hb toe . kenangan juga toe :) korg semua pun jangan lupe jugak uke -.-

lepas dah nages2 toe . hahahahaha . huahuahuahua lah kat bilik toe . mula la semua dari suram jadi tak tentu arah . gelak sampai tengahmalam . hahahhaa :) but . sweett ~

oye tak sempat nk capture muke2 sahabat roticanai nages . sbb times toe semua ngah layan emo . hahahaha :) tapi bagi aku memories dari petang hang out sampaiy lah malam toe tak kan pernah ku lupai . :) sangat . sangat lah bahagia times toe . rasa tak nak jerk pisah kan antara kami dengan asma . sedih tau . #but cover sad#

ahad nie asma nk fly out dari KUIM . jawabnya . balek KUIM nnty tak dapat jumpe asma lagi . sedih kan kengkawan dia dah pegi -.-
tapi ngat ye kehilangan asma untuk kita bukan untuk selamanya .

aku harap korg baca nie tersenyum lah ye . aku dah tak ad idea nie nk tulis . hehehe :)

for asma :
*asma pegi jauh mana pun dari kitaorg tetap sygskan asma . ngat ye asma . we love you nurul asma .

ya ALLAH ya TUHAN ku . engkau perkukuhkan lah persahabatan kami ini ya ALLAH . jika antara kami hati berbelah bagi . engkau satukanlah hati kami ini . sempurnakan lah persahabatan kami ini ya ALLAH . lindungilah kami sahabat roti canai ini ya ALLAH . kau permudahkan lah perjalanan kami selama kami menjadi sahabat untuk SELAMANYA . jangan pisah kan kami walau macam mana keadaan sekali pun . hanya padamu aku memohon . hanya padamu aku meminta . hanya padamu aku berdoa . hanya pada mu aku mengadu . lindungi lah persahabatan ini ya ALLAH . amin . amin . amin 








Disclaimer
Hello Buddies

 Sweet Friends
Friends make me smile. Friends make me happy because friends make Perfect Buddies.



Daisypath Friendship tickers
Just Click Anyone Then Follow Page | Twitter


ABOUT BOOKS

Chat Board
Ask Something Please

Follow sini juga
ketua blog
If you are in trouble, If you need a hand. Just call my numbe. Because i'm your friends.

Follower
I LOVE YOU



credits
big thanks

Template by : Najmi Supian
Fully Editor : NurAin Jalut